5 Temmuz 2010 Pazartesi

Ah dostlar gerçekten çok scic şeyler yapıyorum ben.ayda bir blog yazmaya başladığım için hepinizden tek tek özür diliyorum.durumum vahim nolucak bilmiyorum.neyse başlayayım ben.
Geçenlerde yaklaşık 4 senedir aradığım filmi seyrettim.Jackie Brown.ha neden arıyosun diye sorarsanız cevabı çok basit.Benim canım güzel abim Tarantinonun izlemediğim tek filmiydi.o filmi bulmam çok basit oldu ama hiç düşünmemiştim daha önce.meğer jazz'da varmış la film.bende gördüğüm gibi izledim tabi.Tarantinoyu bi kez daha sevdim ama.adamın napmak istediği belli hacı.herif diyoki ben bi film yapcam,herkes izlicek ama kimse anlamicak.ben filmi yapayım kmse anlamasın gerisi umrumda değil diyo benceee.ve amacı buysa yıllardır aradığım filmi anlamadım.yayında ve yapımda emeği geçen herkesin allah bin belasını versin.
Bu yaz için kendimize ekşınlar arıyodukki dün bulduk.haftaya çadır kuruyoruz.yanlış anlamayın tabi bildiğim çadır bu.bi hafta çadırda yaşıcaz.orman hayatını çözücez.kısaca doğal ortamımızı öğrenicez.orman.madem kimse beni istemiyo bnei samsunda tuttular zorla bende tatilimi kendim yaparım burda.affetmem skerim.
Benim bi sevgilim vardı yaaa.artık yok mu demeyin hala var.ankaraya gitti.deli gibi özlemeye başladım.aşk var arkadaş ya kesinlikle var.olm seviyorum lan.tamam sizene doğru diyosunuz.
ne garip değil mi ayda bir yazmaya başlamış olsamda yazıcak bişey bulamıyorum.aslında destan yazmam lazım bi aylık yazı böyle biriktirilmiş yazı.
Yusuf hoca aradı şimdi beni.niye gelmedin derse diyo.durdum bi düşündüm cevap vermek için ne diyeceğimi bilemedim.düşündüm ve yusuf hocanın okuldan öğretmenim olduğu geldi aklıma.
E-ne dersi hocam ya
Y-derse niye gelmedin erdeem
E-hocam yaz yaz kavağa mı gelcem yaa.yatıyorum ben hem.
Y-yataktan mı kazancan üniversiteyi lan.cuma günü saat 10da bekliyorum.
E-nereye bekliyonuz
Y-derse bekliyorum.cuma saat 10da unutma.matematik dersi ona göre.
Tamam herşey iyi güzel ama ders nerde bunu anlamadım ben.derse gel deyip duruyo.kavağa mı gidicem la acaba.amaan goy götüne gitmiyom çalışmıyom kazanmıyom.
yeter ya çok konuşturdunuz beni.daha menecır oynicam ben.
Saygı duyarım.yine yazarım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder