17 Ağustos 2010 Salı

Burhan Çeçen yeni albüm çıkarsa.

Merhaba canım blog.
Asırlar oldu görüşemiyoruz. İnanılmaz dolu ve programlı hayatımdan ajandamda sana yer ayıramıyorum gibi mazaretlerle kapına dayanmayacağım tabiki. Baya baya gözbebeğim blogger'ın pabucunu dama atıp, kendime yeni bir yuva kurmuş olduğumdan suratıma rahatlıkla tükürebilirsiniz. Ayrıca havaların bu süpersonik sıcaklığı ateşli günler geçirmeme neden olsa da İzmir Belediyesi Otobüsleri hiç de çekici gelmiyor. 26'sında gireceğim yetenek sınavından sonra kavuşacağım yüksek refah seviyemi ancak sims'de iyi bakılan karakterlerle ya da şuan Maldivler'de sevgilisiyle tatil yapan herhangi bir çiftle karşılaştırabilirsiniz. Oysaki sınavdan sonra yapacağım tek şey -tahmin edebileceğiniz üzere- uyumak. Hem biliyorum ki, itiraf edin, hepiniz kışı özlediniz. BİLİYORDUM.
Şimdi gidip uyumak istiyorum ama uyurken sıcak yüzünden kısa süreli bir komaya girerim diye de korkmuyor değilim.
Ayrıca buradan beni arayıp sormayan blog arkadaşlarım Erdem ve Betül'e selamlarımı gönderiyorum.
Diğer yarışmacı arkadaşla..
ehehe.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder