30 Ağustos 2010 Pazartesi

Sigara içme ihtiyacı duyuyorum.Tek bir duman bile yeter.hayat o kadar garipki bütün dertlerini tek bir duman ile içine çekip dışarı püskürtebiliyosun.Bazen deli olmak istiyorum.kaybedicek hiç bir şeyi olmayan bir deli.Bazense böyle iyi diyorum.iyiki yanımdalar diyorum.
Bu sene de deli olmak isteyeceğim senelerden biri.sınav senesi.bence sene sonunda deli olabilirim.bilmiyorum.zorlu geçicek bi dönem var önümde.önümüzde.yoğun tempolu sınav günleri yarın saat 9 itibariyle başlıyor.Burdan kurtulmak zorundayım.
hayatım yaklaşık 300 soruya bağlı.ne kötü bi durum değil mi.300 soruyla 30 seneni belirlemek zorundasın.ya sokaklarda gezip evlere açlıkla bakan serseri olucan.ya evinde oturmuş sokakta senin evine bakan serserilere gülen olucan.evet bundan ibaret tüm olay.ha eğer bir seçim hakkım olsaydı tabiki evinde oturanı yeğlerdim.ama bunu yeğlemem için o soruları çözmem gerek.tam bir aptallık.hala aklımda uzaklaşmak.kulağımda kulaklık.bir elimde sigara.diğerinde ise onun eli.alıp gitsem uzaklara.kimse bulamasa bizi.telefonları denizin dibine yollasak.iz bırakmadan kimseye haber vermeden çekip gitsek.kimseye ihtiyaç yok aslnda bu hayatta yanında tek bir kişi olunca.gitsek bizde.ne dert ne tasa olur.güzel bir hayat.
Kader utansın

1 yorum: