17 Nisan 2010 Cumartesi

Çok özür

Sevgili dostlar biliyorum beni çok özlediniz evet ama yazamadım bir süre açıklamam var tabi.şimdi ilk olarak biz taşındık falan ya internet gelmedi sonra geldi gibi oldu ben istanbula gittim bi geldim yine gitmiş bende zorlana zorlana müşteri hizmetlere varana kada gittim ve interneti açtırtım.şimdi ise karşınızdayım.neler neler oldu bi anlatmaya başlasam varya ne siz okursunuz o kadar yazıyı ne de ben yazarım zaten.en güncel konulardan başliym ama.
tam 2 saat önce halı saha maçım vardı ve ben süper bi şekilde sakatlandım.öyle böyle değil ama bi koydular uçtum falan yani o dereceydi.sonuç olarak yürüyemiyom şu an.zaten manyak mıyım yürüyerek niye yazı yazıcam oturmak iyidir.sınav olduk 80 soruda 62 net yaptım ben bi dahi olma yolunda ilerliyorum galiba bilemiyorum.yolda yürürken yağmuru gördüm.istanbulda ekşın yapıp ablamın yanına kaçtım.hatta kaçıp istiklalde ilk gördüğüm kişi dershane matematik hocamdı.o da kaçmış meğersem.saat 4.30da kafa bi dünya çıkıp otelde hayalet falan olduk iyidi ya herşey.sizin nasıl geçti günleriniz bensiz?üzülmeyin biliyorum bensiz hayat olmaz.içmekten sıçmaktan vakit yok vala yaa inanmıyo kimse bana.neyse bu bi başlangıç ve geniş özet yazısıydı.
To be continud...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder