23 Nisan 2010 Cuma

Fakirhane burası

ablam geldi bu sabah gayet güzeldi ama özlememişim çok.sanki 2 hafta önce görmüş gibiydim onu.evet evet gördüm istanbuldaydım.neyse öğlene kadar onlaydım 2 gibi çıkıp armağanlara gittim.gittiğimde evin ağzına sıçmışlardı zaten buzdolabını kırmışlar örtüyü yakmışlar falan.5 kişiden 60 milyon para çıktı anca.bizde gidip bütün parayı alkole yatırdık tabiki.benim fikrim 60 milyona 25-30 tane bira almaktı ama bunlar parayı bulunca tutturdular vodka diye hadi vodka alıyosun lan niye absolut alıyosun manyak.la hadi aldın niye mandalinalı alıyosun yaa.para bitti nerdeyse kalan paraylada hemen bira aldırdım.vişne suyu falan almışlar içmeye başlarken farkettim ben bu mandalina olayını.mandalinalı vodkayı vişne suyuyla karıştırdık iyice sıçtı içki tabi.kızlar çok içemedi yine bize kaldı içkiler içtik tabi alkol kayırmam ben asla.üstünede biralardan bi tanesini yere döktük çok güzel oldu.temezleme olayı bize aitti tabi.bana iğrenç bi karışım yaptılar ve onu içirdiler.bira vodka meyve suyu sigara külü falan.en son evden çıkarken tamamen sıçıp sıvanmış bi evdi.tam çıkıcaz armağanın annesi geldi.kötü oldu tabi orası.sonra yeşilyurda doğru giderken marinde doğum günü olduğunu öğrendik ve betül yalnız kalmasın diye oraya gittik.5 dk bile durmadan çıktık.ortam sarmadı hiç.zengin doluydu bi kötü oldum züppelerle aynı ortamda olduğum için.sonra hemen bedava gezebilceğim yeşilyurda gittik.azcık dolanıp eve geldik.bi kuruş paramız yoktu cebimizde yine yürüyerek oluyo bunlar.biz bunları yaparken bizden küçük insanlar arabayla marine doğum gününe geliyolardı.hayat gerçekten garip ya bilmiyorum nasıl oluyo bunlar.
Sonuç olarak ablam içerde beni bekliyo hatta yanıma geldi şu an ve 'demagoji mi yapıyon lan' dedi bana.içeri gidip ablamın yanında durmak istiyorum.gün geçmiyorki bir garipliğimz daha yaşanmasın.
yetmez mi bu kadar ya tamam

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder