20 Nisan 2010 Salı

Gaz kafası

Dün yazamadım bunu şimdi yazayım bari dedim.saat 7yi geçmişti sanki evde inanılmaz bi yanık kokusu vardı.bende bayılırım böyle kokulara.yanık olsun,benzin olsun,tiner olsun falan.işte o kokulardan birini algılamıştı bu koca burun.bende müzikle birlikte içime içime çektim bu kokuyu nasıl olsa dışardan geliyodur diye.yarım saat oldu koku gitmek bilmiyo.dedim bi kaldır kıçınıda bak erdem ne bu koku.kalkar kalkmaz sendeledim başım falan döndü kafa bi dünyaydı o ara.hemen tutundum sandalyeme.sonra hemen odaları gezdim.bi baktım mutfaktan bi gaz kokusu.biraz bekledim içerde azcık kafa yaptım orda tabi.fena şekilde kafa yapıyo ama bunu gördüm.sonra ocağı kapattım ve herşey bitti.ama o yarım saatlik kafa güzeldi herşey dönüyo falan.
Böyle diyorum ama gidip bütün ocakları falan açmayın evde kafa yapıcaz diye üstüme kalırsınız sonra.çok kafa yapmak isteyen varsa beni bulsun daha insancıl yollardan yapalım biz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder