9 Ocak 2010 Cumartesi

428

Sene : geçen sene.
Biri bana uğurlu rakamımı sorunca 428 derdim.tamam saçma olduğunu bende biliyorum.ama bu size göre saçma yani ben ve bi başkası hariç.çünkü onunda uğurlu rakamı buydu.belkide bu yüzden biz iyiydik.hatta bu rakamı düşündükçe mutlu olurduk biz.''nerden esti olm bu şimdi?'' diyebilirsiniz.lan onu buldum tekrar.bi ara bırakıp gitmişti beni,la bi baktım beni hatırlamıış.bi kötü oldum,bi garip oldum ki sormayın.dedim ''çok özlemişim ben bu boku yaa.''. aynen böyle dedim evet.şu an hala onun geri geldiğine inanamıyorum.sanki biri bana şaka yapıyo.ama olsun bu şakaysa bile değerlendirmek lazım.sadece anı yaşa erdem.
Ha bide burdan benim yazdıklarımı okumayan anneme ve babama selam söylüyom.
La anne demişken ilkokul öğretmenim(ayşe yılmaz) geldi aklıma.onunda allah belasını versin hala dört işlemde problem yaşıyom.
Ulan dört işlem deyincede şimdiki matematik öğretmenim geldi aklıma(Canan taşçı).onunda allah belasını versin.Cananın camı kırılmış camcı gelmiş canana cam takmış.
Neyse la saptım konudan iyice.Bu yazının özeti : mutluyum çok. (F.D )

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder