5 Ocak 2010 Salı

Bilemedim ben onu

Bu yazı 1 ocakta yazılsa daha iyi olurdu tabi ama farketmez artık geçti.
Yeni yıla iyi mi kötü mü bilemediğim bi giriş yaptık.trajedik olabilir.jazzdan bizim eve gelmek için çıktığımızda elimizde efes pilsen kutusu yaklaşık 40a 20 boyutunda.evet çiftlikte bunla gezdik.saçma sapan bakışlar üstünde tabi.ama zorundaydık eğer onla ara sokaklara girseydik hem 5 litre biramız gidicekti hem gençliğimiz.eve geldik.kendi evimde sadece 4 kişi olcağımızı zannediyodum.önce armağan-erkut-ben eve geldik.emreyi çağırdık çağrıyla beraber geldi.samet ve kaan emre geldi.rasim-mertcan ikizi geldi.daha birileri var mıydı hatırlamıyorum.bi güzel 5 litre birayı bitirdik.su gibi gitti zaten.üstüne bi 35lik cin bitirdik.ve bunların üstüne kimsenin içememesi üzerine armağanla ben bi 70lik rakı devirdik.rasimler gitti.emrenin kafası güzeldi karşı apartmana gitmesi yarım saati aldı ama gitti.biz armağanla 3er bira daha aldık.içtik.daha son kanal d izlerken bi anda şöyle bi yazı gördük. 'Amerikanın en çok izlenen erotik kanalı' nooluyo lan demeye kalmadı 4 apaçi filme daldık.kaan emre kafayı yağtığı için ağzı açık seyrediyodu.erkutu yatırarak onuda zorla yatırmış olduk.armağanla ben evi topluyoduk.telefon çaldı.saate bi baktım 3.annem arıyo.'biz kapı önündeyiz haberin olsun.' bu : 'biz geliyoruz evdeki bütün pislikleri temizleyin bi delil kalmasın çoçuğum.' bu demek.annemler 4 kat çıkana kadar herşeyi yaptık ve annemlere kapıyı açtık.gece daha vahimdi.armağanla yatmışım.bacağımla fetiş yapmış galiba bilmiyorum.sabah armağanı görünce bi korkmuştum zaten.saat 11de uyandık.az oturduk.saat 12 oldu babam uyandı yanımıza geldi.buzdolabına sakladığım biraları görmüş.(kapağına koymuştum görmesi doğal.) ''nooldu içemediniz mi yoksa? :D ' dedi. 'hayır biz sana ayırdık onları' dedim ve başını gösterdi bana.yeterince içmişti bunu anladım.daha sonra evden çıktık ve normal bi yaşantı.hiç bişe değişmemişti sanki.tekrar dersane tekrar ders tekrar test.bunlar hayatın acımasızlıkları.harbiden acımıyo göt yaa.
bayadır yazmıyodum lan iyi geldi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder