3 Ocak 2010 Pazar

Yazılı

2 hafta boyunca olmamız gereken 13 sınav.2 hafta dediysem toplam 8 günde falan. Oha. Düşününce cidden zor ya. Yazılı var ve ben hala burdayım hoş tabi. Sınav olmasın demiyorum ben. Abi gereksiz gereksiz derslerden sınav oluyoruz. Bide yüksek alamıyorum iyice fıtık oluyorum ya. Neymiş din kültürüymiş. Ne işime yaricak bu benim meslek hayatımda? Bilgisayarmış, sağlıkmış, psikolojiymiş... Tamam bilgisayarla psikoloji bi yerde olabilir sonuçta seçeceğim her meslekte bunlar bana gerekli ama ya sağlık? Doktor mu olcam ben? Gereksiz yere gerilcem şimdi 2 hafta boyunca. Matematikten zaten nefret ediyorum. Hukuk okudum diyelim (inşalaaaah) matematiği n'apcam ben? Hakim bana denklem falan mı sorcak?
-Bu denklemi hangi avukat çözerse davayı o kazanır. Hadi başarılar.
falan demiyeceklerine göre. Beynimde birsürü formül iştelm o bu şu... Tanrım yardım et sen bana ya. Düşündüm de tarihle coğrafyanın da çoğu yeri gereksiz. Osmanlı Devleti'nde Eyalet Askerleri şunları bunları yaparmış. Bundan bize neyse. Vakti zamanında görevini yapmış işte. Aferim ona. Şimdi ben bunu bilince n'oluyo? Genel külür falan demeyin bana. Genel kültür bu değildir bence. Az kaldı ama. En fazla 8 sene sonra kurtuluyorum okuldan. Oha 8 sene. Düşününce. Ölme eşşeğim ölme. Neyse tamam. Gidiip öğreneyim bakayım Eyalet Askerleri neler yapmış.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder