23 Ocak 2010 Cumartesi

Benimde söyliceklerim var

Galiba yazmayalı baya oldu ya.unutmuş olmaktan korkuyorum açıkcası.günlerim saçmalıklar silsilesi içinde geçmekte bu aralar.aldığım bi kaç iyi haber var bugün.ilki teşekkür aldım,mutluyum.ikincisi fenerbahçe yenmiş.2-3 gün önce bi kızla tanıştım.o kız güzellik tanrıçası olabilir mi.var mı bu dönemde öyle bişe.tapılası bi kız bence.saatlerce oturup izleyebilirim onu.ama manyak mıyım niye yapiym.eskiden hep kızlar bana gelirdi bu kızda ben koşuyorum resmen.zorlu bi mücadele var önümde kısacası.ama kazanmak için elimden geleni yapıcam çünkü seviyorum ben.daha söylemedim ona böyle bişeyi tabi.ama bilsede ne farketcek.geçmişim herkes tarafından saçma biliniyo.beni araştıran bi insanın beni sevmesi imkansız.ama maykıl cordın ne demiş ' zor bizim işimiz,imkansız ise biraz zaman alır.'.evet sayın cordın sözünü daha iyi anlıyorum.hissettiğim duygular garip.hep böyle çok ve saçma konuşan biri değilimdir dostlar bilirsiniz.affedin beni açılcak biri lazımdı gerçekten.
Lan yarın maçım var.heyecanlanmayın boşuna zaten yenilcez.tek duam az fark.baskette acıma duygusu yok.
Oyun oynamak iyidir.hadi oyniym ben.

2 yorum:

  1. ay çıldırıcaaaaam.
    de ayrı ulan!!!!!!
    benim de söyleyeceklerim var! benim deeee. benim deeee. ayrıııı. of.

    YanıtlaSil
  2. aha yine çıldırdı.
    olm sakin ol yaa.bu aralar türkçe çalışıyorum öğrenirim yakında herşeyi taam:D

    YanıtlaSil