14 Mart 2010 Pazar

Nefretlik ulan

Güzel bi güne uyandım saate baktığımda daha 7.05 yazıyodu.bi mutlu oldumki anlatamam.daha sonra betülle konuşurken öğrendimki saat 11miş,benim saaatim bozukmuş.hassktr diyerek yataktan kalktım.napcağımı bilmiyodum tabi.bi yandan armağan arıyo jazza gel diye bi yandan oğulcan arıyo patrona gel diye.uykuluyum ikisinede tamam dedim.bişeler atıştırıp çıktım evden.yoldayken napcağımı düşünüyodum.önce patrona gittim ve oğulcanlarla oturdum biraz.bi an için hiç kalkmicaklar zannettim oysa 10 dk sonra kalktılar.bende hemen erkutu alıp armağanın yanına jazza geçtim.yağmur ordaydı onla tavla oynadık.güzeldi ama.
dersaneye gitme umuduyla çıkmıştım evden.oysaki bugün sınav varmış.girdik sınava bi güzel sorular çözüp çıktık.daha sonra armağanlara giderek keyif çattık diyebiliriz.şmdi ise evdeyim.ve bugün pazar.hemen üstte yazıyo.duşumu aldım bu konuda içim rahat ama hala sakallarım suratımda duruyo.birazdan kesicem onları da umarım.
Oh my gosh!ablam bana 15inde gelicem demişti ve bugün ondan ses seda yok.yine beni kandırmış olmalı.
Lan o değilde okul var yarın yaa.
bugün pazar evet.ne kadar sıkıcı olduğunu biliyoruz.bunu bilmesek bile yarın pazartesi olduğu için sıkıcı.
merhaba ben pazar gecelerinden nefret eden bi insanım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder