8 Mart 2010 Pazartesi

Pazartesi sendromu

''Güne kahveyle başladım,ağzım kuru,zihnim açık...'' bu lafı deyip Harun Tekini doğrulamayı o kadar isterdimki sormayın.güne saçma sapan bi kafvaltıyla başladım.kahvaltıdan sonra gece şarja taktığım telefonumu elime alıcaktımki o da ne telefon şarj olmamış.iyice sinirlendim ve annemn bataryasını aldım hiç ses çıkarmadan.okula gittim ve ders programının değiştiğini söylediler.eskiden haftanın ilk günü sosyoloji(uyku) dersiydi ve gayet güzel bi başlangıç yapıyordum haftaya.oysa şimdi geometri(suratsız herif) dersi.gerçekten haftanın ilk saatinden çöküyor insan.o adam sınıftan çıktıktan sonra benim daha 35 saat dersim kalıyo.hiç düşünen yokki bu meymenetsiz heriften sonra bu çocuklar 35 saat ders işleyebilir mi.cevabını ben vereyim.tabiki hayır.ama zorundayız.
Neyse öğle tenefüsünde bi baktım batarya zayıf dedi.içimden 'Hasssktir lan akşam eziyet vaar!!' dedim.eziyet dediğim şeyi biliyorsunuz okurlar.Servisteki müziği dinlemek zorunda kaldım.ama o hafıza kartı kiminse harbiden baya bi kaptırdım ona içimden.arkadaşım nası bi zevkin var lan senin.önce müslüm çalıyo bi sonraki parça 50 cent.daha sonra teoman sonra kibariye.insanda müzik dinleyecek şevk bırakmıyosunuz lan.yarım saatlik yol normalde.bugünde aksi gibi polis durdurdu 15 dk bekledik orda.15 dk fazladan dinledim ben o müzikleri.yok zaten sinirliyim bi yandanda bu müzikler çalınca bana gelmeye başlıyolar.
Eve gelince iddaa oynamaya karar verdim.internetten kimlere oynayacağımı buldum.herşeyi yaptım.bi baktımki program yarınınmış.dedim ulan beklenmez bu kadar ben şimdiden gidip yatırayım.hemen gidip yatırmak istedim.iddaa bayiine gittim.karşıma piskopat bi herif çıktı ağız burun kaymış falan.şöyle bi diyalog geçti
E:Abi şu kuponu basabilcen mi? 2 milyonluk.
X:Ver bakiym
E:Al abi
X:Sen benle dalga mı geçiyon olm.bu yarının kuponu.şimdiden nasıl oynamayı planlıyon bunu?
E:?
E:Haklısın evet ben tarihleri karıştırmışım abi
X:Tamam.iyi akşamlar.
Söve söve çıktım tabi eve geldim bu olayı sizlere anlatmak istedim.nası bi pazartesi bu siz düşünün.yarın bu iddaayı oynicam ama kararlıyım.kesin tutucak.
Benden bu kadar yine.
Arzular şelale

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder