13 Mart 2010 Cumartesi

Şöyleydi böyleydi

Tarih oldu mu sana 13 mart.geçti mi doğum günüm.ooh mis gibi.ne gada ablam olmasada yanımda süper bi doğum günü geçirdim.önce beni kahvaltıya götürdüler,daha sonra yeşilyurda gittik ve saatlerce oturduk.sonra asıl mekan olan dallas'a gidip içtik,içtik ve içtik...Ergut,Esra ve Armağana binlerce kez teşekkür etmiş olsamda burdanda teşekkürlerimi sunuyorum.bana doğum günü hesiyesi olarak bir sürü DVD almışlar.ve bunların çoğunluğu ''by Quentin Tarantino'' imzalı filmler.bi mutlu oldumki anlatamam.hayatımın en güzel hediyesiydi galiba.sonra ise Merve gelip bana hediyemi verdi.bir tşört.evet evet çok hoştu.acayip beğendim ben.kısaca içerek ve eğlenerek geçti bu doğum günüm ve günü bitirdik öyle.
bugün ise monoton bi şekilde önce jazz daha sonra dersaneye gittim.çıkışta Oğulcan geldi ve FERERBAHÇE-gençlerbirliği maçına davet etti beni.tabiki ona hayır demem.bohemde 4 kez fenerbahçe maçı seyrettim ve 4ünde de kaybettik.bunu geçtim bi gol sevinci bile yaşayamadık bohemde.ama inatla boheme gidip son bi şans vermek istedik.tahmin bile edilmicek totemler yaptık ve maç sonu 0-0.yine gol yok,yine gol yok.gol atıp yenilmiş olsak bu gada koymazdı belki bilmiyorum.ama bi daha bohemde fenerbahçe maçı mı?-asla.
bu kadar yeterli bence bugün.ha ben ablamı çok seviyorum ve artık gelmesini istiyorum gerçekten.
yarın olsada az gülüp eğlensek yaa.
baybayın gencolar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder