30 Mayıs 2010 Pazar

Bira gömmek

meraba.
dün armağan ve erkut bizde kaldı.gece yurovizyon takıldık sonra yattık uyuduk.dün olan herşeyi anlatmıyorum.mutluyum.aşığım.geç orasını.sabah uyandığımızda annemler yoktu.bizde balkonda kahvaltı yaptık,sigaramızı içtik daha sonra dışarı çıktık napcağımızı bilmeden.armağanlara geldik bize bi kaç şort falan verdi denize gidicez diye.4 kişi 12 bira aldık ve aile kampına gittik.birayı saklayarak içmek hiç hoş olmuyomuş bunu öğrendik.bardaklara döküyoruz iiğrenç iiğrenç içiyoruz sonra boş birayı kuma gömüyoruz.bi süre sonra kumda gömcek yer kalmıyo tabi 5-10 adım ileri gidesi geliyo insanın.e hepimiz üşengeceniz.koy götüne gitmiyoz bizde oralara sıkıştırıyoruz.kaldı bize 5 tane biraaa.3 kişiyiz bizde geldik yine armağanlara.ben yazıyı yazarken armağan televizyonda takılıyo yanılmıyosam erkuuta ekmek almaya gidicek.açım lan çok.yemeği yedikten sonra kalan biraları içicez.ve biten ilk biranın sahibi her kimse ''al bunu göm'' deyip espri yapmaya çalışcak.ama yinede herkes gülücek buna.
ha biz denize diye gittik ama sadece içtik ve voleybol oynadık.denize falan giremedik.çok heveslenmiştim oysaki.
Hababam sınıfını seyretcekmişiz.bana uyar.yarınki geometri sınavını kim takar.kalıcam o ayrı bişe.
ben M.O. ile çok mutluyum.
saygı duyarım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder