9 Mayıs 2010 Pazar

ne zamandır oturup adam gibi film seyretmiyorum.galiba bi ara inanılmaz bi patlama yaşicam.günlerce film seyredicem evden çıkmicam falan.
insan birini sevdiğini ne zaman anlarmış biliyo musunuz?ben artık biliyorum siz sktir edin.
peki ya sakallarımın daha çabuk çıktığı farkettiğim gibi korkmam nolcak.abi kes kes usandım yeminle yaa.daha demin babam içerden bağırdı 'galk git traş ol' diye.bıktım ben olmasam olmaz mı yaa.neyse olur böyle şeyler
bu akşam 40 yılda bir olan bi şey oldu.guiza gol attı.hemde bilardo misali bentlerden aldık sayıyı.
salı günü edebiyat sınavım var ve 6 tane lanet olası yazarın hayatını bilmem gerekiyo.bunları ne zaman yapıcam hiç bilmiyorum.
farkında mısınız bilmiyorum ama bi haftadır falan bunalım içindeyim.alkolum sigaram arttı.iyice serseri bişe oldum ben lan.depresyona mı girdim acaba yaa.zaten burnum hala kocaman.kesin ondan haa

3 yorum: