8 Mayıs 2010 Cumartesi

Ekinci sıradağları

Ekinciler (yani biz) burunlarıyla ünlüdürler.beni tanıyan herkes bilir benim bu güzel burnumu.bi kaç kemik e doğal olarak biraz uzun.tam bi sıradağ görüntüsü.dün akşam bu sıradağlara bi yenisi eklendi galiba.bu güzel burun kırılmış olabilir henüz bilinmiyor.
olay şöyleydi:akşam 9 sularında Atatürk anadolu lisesinde basket oynuyoduk.ben sıkıldım rasimin bisikletini aldım bahçede turluyodum.bi mal arkadaşımda (isim vermek istemiyorum) benim peşimde topla geziyo sırtıma atıp duruyo.bi yerde topu düşürdü bende hızlı sürmeye başladım.aramızda bi 10-15 metre vardı nerden baksan.topu bi fırlattı ve dünyam karardı bi anda.la 1.80lik bedende küçücük top kocaman burnuma geldi yaa.gerçekten büyük beceriksizlik.lan burnum büyüdü daha ne kadar büyüyebilir dediğim burun büyüdü.kafayı yerim kırıldı mı kırılmadı mı düşüncesiyle.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder