6 Şubat 2010 Cumartesi

Biten tatil.

Kocaman tatil de bitti ya helal olsun bize ya. Oha bu arada i harfi olmayan bi klavyede i harfini buldum. Aslında noktaya basıyorum da i çıkıyo. Mutlu oldum. Neyse konu bu değil. (yumuşak g'yi de buldum!) Kocamaaan bi 2 hafta geçti gitti. Hemde boş boşç Yalnızca 2 kitap okudum bide. Okumam gerekek 2 kitap daha var. Okurum nolcak yea diyorum ama biliyorum ki okumayıp özetlerini bulcam. Geziyorum ben. Ünyedeyim şindi. Yanımda da büssürü tatlı falan var. Halam döktürmüş. Daha da gezecekmişiz. Yalnızca uykusuzum ben. Oha uykusuz almayı da unuttum ya. Bide abimin ayağını kırdım. Doktor demiş ki iyileşmez bi müddetha. sonra alışırsın acısına. Abim bunu duyunca dövdü beni ama olsun. Haketmişti. Oh. Bulaşmayın bana ayaklarınızı kırarım ha. Bide ben deliymişim. Neyse. Mukadderat efenim. Gidiyim şindi. Karnım aç. Yemek falan yiyim.
Of yeaa. Tatil bitti olm. Neyse hadi görüşürüüüz. (Saçmalamayı özlemişim :).)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder