5 Şubat 2010 Cuma

Büzinis kılas

geçen hafta Kur'an okumaya karar verdim.yanlış anlamayın imana falan geldiğim yok.sadece merak.kültürde olabilir.ne kültürüyse artık bu.geçen haftadan bu yana sadece 1 gün okuyabildim.tamam herşey güzel,hoş.çok akıcı bi kitap evet.ama diğer günler devam edemedim.neden diye bi sorun.tamam hemen söylüyorum.6 gün boyunca içtim.e ilk günkü bilgilerimlede içtikten sonra okumamayı tercih ettim.bak bak diyoki cehenneme gidicekler için o gün gökyüzünde özel bi kapı açılıcak.bu ne lan.bildiğin özel muamele.büzinis kılasla uçucan ya gökyüzüne.oh mis.cennete gidicekler için şarap şelalesi diyo lan.he bide erkeksen 70000 huri.sevdim bunu.bi göt korkusu sarmadı değil tabi okuyunca.o değil de benim ödevlerim vardı ben daha yarısını bitirdim onu napıcam.la hadi onuda geçtim bitrmem gereken 7 kitap vardı ben daha 5 tane okudum bunu napıcam.la hadi onuda geçtim ya tamam.e benim yarın maçım var öncekine gitmemiştim yarın fırça yicem bunu napıcam.e bunu geçmiyim artık ağzıma sıçılmış gerçekten daha bişeye gerek yok.bak aklıma ne geldi şimdi.ben yarın nazi olucam bide o var.kafayı 5e vurdurucam.e malum okul hazırlığı.bide öss var ona girip kazancam bu arada sevgili yapıcam falan.uff çok işim varmış lan.he bide oyun oynicam.hadi gidiym oyniym ben.
He bide burdan beni çok seven ve beni izleyen ablama selam söylemek istiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder