19 Şubat 2010 Cuma

Ne de güzel.

Bayaadır yazmıyorum buraya. Buraya değil hiç bir yere yazmıyorum gerçi. Mektup yazmakla meşguldüm çünkü bu aralar.
Tam 9 tane mektup yazdım 5 gün içerisinde. Kutluyorum kendimi. Ve postaladım. İstanbul yolunda artık o 9 harika mektup.
Bide, günler hala yorucu. Uyuyorum sadece. Serviste uyumazdım eskiden. 1 buçuk saatlik yolun tamamını uyuyarak geçiriyorum.
Yani serviste günde toplam 3 saat uyumuş oluyorum. Oha cidden. Ama iyi oluyor.
Okulun da b*ku çıktı zaten artık. Şu dönem bi taktir alsam (karamsar olmamak lazım) hemen gidicem de işte bi alsam.
Kurtulmak lazım artık gavaktan. Bide Erdem'in her duyduğunda midesini bulandıran pastırmalı pilavımdan dün akşam kuzenime yaptım.
Gayet de beğendi yani. Pastırmalı pilav. Bence deneyin. Harika bi lezzet. Sadece kulağa hoş gelmiyor.
İsteğe göre sucuklu da yapabilirsiniz. Öyle de güzel oluyor. Ama sosisli sakın denemeyin. Hiç ama hiç cazip değil.
Yanına da böyle tuzlu bi ayran yapın. Evet almayın yapın.
Tarif yazdım resmen ya. Ama olsun. Siz deneyin bi bu dediklerimi. Eminim ki memnun kalacaksınız.

Bu yazıyı yazarken Yağmur'un önerisi ile Gary Jules- Mad Worl çalıyordu ve bir kavanoz nutella daha bitti.
Merhaba yeni sivilceler, hoşçakal bu yazıyı okumak zorunda olan insan.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder