14 Şubat 2010 Pazar

Valentine kafası

Bugün malum 14 Şubat dostlar.kimi evinde oturdu,kimi gitti içti tek başına,kimi arkadaşlarıyla takıldı,kimi mal gibi parayı garıya gıza yedirdi.Bu valentine denen lanet din adamı ortaya aşıklar günü diye bi bok atmış o gün bugündür hala kutlanır her 14 şubat.yok yani kimse düşünmüyo sevgilisi olan var olmayan var.yok efenim bugün sevgililer günüymüş.la sevgilisini alan nerde yiyişebilirim diye çıkıyo dışarı,baktı bulamıyom bi yer geçiyo sahile falan oralarda yiyişiyo.ne kadar azgın bi millet olduğumuz her 14 şubatta ortaya çıkıyo bence.he bu kadar konuştum ben ne mi yaptım?Ben gerçek bi öğrenci gibi dersaneme gittim saat 6da çıktım.aslında planım eve gidip film izlemekti ama kanıma girdiler ve içmeye gidelim dedik.toplandık arkadaşlarla gittik içmeye.ulan bi masada 2 tane eski çıktığım 1 tane beni seven bi kız vardı.nereye dönceğimi şaşırdım.dayanamadım aldım arkadaşı hesabımızı ödeyip dışarı cıkardım.aldık biraları atatürk anadoluya gittik.orda içtik.tam gidicez bi baktım bizim takım arkada içiyo.bide gittim onlarla içtim.sonra kafa bimilyon basket oynadık.ordan ev işte.
benim bi sevgilim yok evet.olmamak için elinden geleni yapıyo evet.olması için elimden geleni yapıyorum evet.onu seviyom ben evet.o bana tapıyo aslında evet.saçmaladım evet.
Lan o değilde all-star'ı seyrediyom iki gündür.gözüme uyku girmedi uykuya hasretim.bugünde seyredicem.
Ha bide ablam doğum günüme gelicekmiş.severim ben onu çok.

Scic saygıyla sunar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder