12 Şubat 2010 Cuma

Böyleyken böyle

Güzel bi güne uyandım bu sabah.hava hafif rüzgarlı ama sıcak.ayrıca uyandığımda 'bende seni,ama senn kadar değil:)' diye bi mesajla karşılaştım.dün akşamın cevabıydı bu.şakayla karışık olsada ben anlıyorum neler olduğunu.yanlış anlamayın hemen sapık bişe değil tabiki.neyse üstümü giyindim ve aşşağıya indim servisimi beklemeye.servise bindim.yolu izleye izleye gittim.malum kavak yolu uzun biraz.süpermen tşörtümü giymiştim.biliyodum güzel bi gün olacağını.ne zaman giysem güzel şeyler oluyo.dün o tşörtü giyerek maçıma gittim.ulan hiç yenemeyen takım bildiğiniz yendi.harbi yendik la.8-10 sayı attım bende.hatta bizim koç teknik yedi ve koç bile oldum.o derece.neyse okulda dedilerki ilk 2 ders boş.öğretmen sınav komisyonunda görevliymiş falanmış filanmış.peki dedik baskete devam ettik.dedilerki 3-4-5 boş.'Hassstir bee' dedim içimden.dışarıda 'Hass.ktir be' olarak yansıttım.bi farkı yok gibi gelebilir size ama o an farkediyo valla.baskete devam ettk.öğle tatili oldu.yaklaşık 30 kişilik yemek kuyruğu vardı.bende yemek üstü yapmaktansa sigaramı yakarım sonra yerim dedim ve öyle yaptım.bi güzel sigaramı içtim,yemeğimi yedim ve baskete devam.ders zili çalı baskete devam.oha lan 5 ders geçti.6. saat ingilizceye girdik.hiç anlamam godumun dilinden aslında.lazım olduğu kadar anlarım.ama lazım olmadığı için anlamam.hoca ders işledi biz ise yattık uyuduk.7. ders ona bile dayanamadk hocayı susturduk.yattık zıbardık.tekrar servis.benden 2 yaş küçük bi çocuk bana 'pis komünistler sizin gibiler yüzünden ilerleyemiyoruz.ülkeyi şerefsizler basıyo be' dedi.e dayanamadım azıcık dövdüm bende.bi cümle içinde bu gada yanlış kelime kullanılamazdı heralde.artık o abisine saygılı bi ergen.eve geldim bu sefer karşıma aile duvarı çıktı.benim gibi asi bi genci dışarı salmadılar.ders çalışcakmışım.bakın ben ders çalışıyorum şu an.güzel bi gün derken boka çalan bi gündü bu işte.
Ablam arayıp sormuyo hiç bide beni.ona burdan 'lanet olası pis zenci' demek istiyorum.oysaki süt beyazıdır benim ablam.
Ha bide Merveye kızıyom arada ben.gıcık ediyo beni.utanmasa nefret ediyorum senden dicek ama seviyo aslında.
Dediğim gibi : Böyleyken böyle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder