7 Aralık 2009 Pazartesi

Evet evet çalıntı.

Fazla saçmalamadan yazacağım.
Aslında sabah yazmıştım (6.15?). Günaydın demiştim önce sana blog. Çok da mutlu olmuştum. Sonra saçmalamışım işte. Neyse.
Evet Erdem senin yazını örnek alarak yazacağım.
Ve bi kere bu benim ilk yazım olacak. O yüzden de önce bi giriş yapıcam.

Artık bizim de bi blogumuz var. Bi hevesle ve aniden yazmaya başladığımız kendimizi birşeyler yaparken mutlu hissettiğimiz, belki kimsenin okumadığı fakat kendi kendimize okurken bile zevk aldığımız bi blog bu. Adı bile güzel en başta. Ama çok da iyi oldu bu iş. Nereden aklına geldiyse bi anda.
Neyse işte öyle yazıyoruz bakalım. Belki ileride birsürü okuyucumuz da olur. Geliştiririz falan.
Tamam bu kadar yeter işte yazdım yani. Farkındayım saçmaladım da. Ama amaç mutlu olmak. Hem hatırlatıyorum ki bu benim ilk yazım. Görüşeceğiz yine.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder