14 Aralık 2009 Pazartesi

Ne diyosun Erdoğan?

Biraz önce TBMM'de geçen bi konuşma dinledim.tam erdoğan sırasında gelmişim.bas bas bağırıyo Deniz Baykala.''Sen bu millet için kaç kez çocuğunu şehit verdin?o nasıl bi acıdır bilir misin sen efendi?''.bu bana bi yerden tanıdık geldi.hah hatırladım.bu soruyu garibim türk halkı,şehit anaları,babaları erdoğana soruyordu.e bu adam kendisine sorulan soruyu millete soruyo.zaten lazdı bu,evet belli.başbakan ben miyim oğlum ben mi cevap vericem bu soruya.madem sende evap veremiceksin ne uğraşıyosun onla bunla.bak bak erdoğan diyoki milletvekillerine ''Ben sizin geçmişinizi bilirim.siz kimdinizki bana burda heswap soruyosunuz?''.ulan sen kimdin?it kopuk.bu laftan sonra yandan bi adam şöyle bişe dedi ''Sayın erdoğan lütfen konuşmanızı düzeltiniz böyle hitap etmeyiniz.'' ve erdoğan ona tek bi bakış attı.ben bu bakıştan şunu anladım ''Sus ağzına s.çarım,seni oraya ben getirdim şerefsiz.'' aynen bu.galiba adamda bunu anladı ki sustu.garip birisi bu tayyip.anlamak için galiba onun kadar şerefsiz olmak gerekir.anlamadığım nokta ise şu Türkiyenin büyük çoğunluğu bu adamı anlıyorki buralara kadar çıkardılar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder