29 Aralık 2009 Salı

Tam yeni kayıt tuşuna basmışken betül bana '' blog yazıyosun , hissediyorum. '' gibi garip bi cümle kurdu.bildiği için şok oldum tabi ama bu kısa süreli bi şok oldu.bu aralar kendimi bi garip hissediyorum.neyse artık garipti ya evet.bugün hayvan gibi bi kar yağdı.samsunlular nasıl ya kimi kandırıyon diyebilirler ama zaten samsunda yağdı demedim.kavakta yağdı.her yer bembeyazdı.ve öğle tenefüsünde 3 arkadaş mont,atkı,eldiven vs. gibi şeylerle donanıp dışarı çıktık.herkes bahçede mal gibi ağızlar bi karış açık kartopu oynuyodu.öğretmenlerde vardı hatta bi kaç.bizide oynicak zannettiler ve bişe diyen olmadı.ama biz o soğukta daha iyi bişey yapıp birer sigara yaktık.biri öğretmeni gözlüyodu.bi yandan muhabbet ediyoduk.''öğretmen geliyo lan!!'' diye bi ses duyduk ve sigaraları sakladık.''şaka lan şaka '' dedi snra ve tokat yedi.bu olay iki üç kere oldu.en sonunda öğretmen gelirken çocuk söyledi ama inanan olmadı.ve yandan kalın ve otoriter bi ses '' kim var orda samet nabıyosun sen bu havada? '' dedi sanki bilmiyomuşcasına.bizde sigaraları atıp kartopu oynar gibi yaptık.gün yeterince saçmaydı zaten.eve geldim.yemek yedim falan annemler gitti.hemen peşine üst kat komşumuz olan gizem geldi.önce hiç konuşmadı sonra ''sana bişe anlatcam.'' dedi.''anlat'' dedim.sonra yine sustuk.konuşmuyoduk.biraz zaman geçti ''ama bana bak konuşurken önemli'' dedi.içimden önemli olmasa orana burana mı bakıcam zaten dedim ama dışarı vurmak istemedim.e tabi saçma geldiği için bakmadım.sonra biraz alındı ve ''zaten önemli değildi boşver'' deyip çekti gitti.anlam veremediğim şeyler oluyo bu aralar.
mesela bizim evden patrona gidene kadar 5 cenaze görmem gibi.hatta jazz cafeye giderken annesini bi köşeye sıkıştırıp kolunu ısırmaya çalışan çocuk gibi.bu dönemde bile zombi var düşünün artık siz.olaylar garip.dünya ise acımasız.kendini koruyun lan.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder