12 Aralık 2009 Cumartesi

Kutu Kola.

Kutu kola içecekmişim artık. Annem dedi. Haber seyretmiş bi tane. İstanbulda genç kızlara gazoz! içirip İsrail'e mi ne satıyolarmış. Annem de bunu duymuş. Bana sordu: " Sen kafeye gittiğinde ne içiyosun bakiyim" dedi. "Çay ve ya su" dedim. Çay içme diye bağırdı. Anladım ki bayaa bi korkmuştu. "İlaç atıyolarmıi içme çay falan kola iç, kutu kola iç artık" dedi. "Tamam anne içerim de pahalı o çay iyidir bişey olmaz banaaaa" diyince annem kafayı yedi tabi. "Parası neyse veririm senden önemli değil ya" diyince mutlu oldum. "Peki o halde" dedim. Konunun kapandığını düşünmüştüm fakat kapanmamış tabi. Durup durup söylüuodu artık açık şeyler içmemin yasak olduğunu. Fakat ne olursa olsun sanırım ben çay içmeye devam edeceğim. Ne kadar sevmesem de koladan iyidir çay.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder