12 Aralık 2009 Cumartesi

Manyak mısınız?

Dtp kapatıldı.herkes mutlu.oğlum siz manyak mısınız?lan oğlum siz gafayı mı yediniz?sen 1 tane Dtp kapatıyosun ya bilmiyo musun ki biz bunları kapatırsak yerine 3 tane 5 tane Dtp açılır.lan bilmiyon mu sen biriyle zaten uğraşamıyoken 5 tanesiyle nasıl uğraşıcaz.onları kapattın pkk mutlu olduğunu söyledi sen yine sevindin.anlamıyo musun pkk neden mutlu? adamlar ''haha siz bunu yaptınız ya işte şimdi ağzınıza s.çtık.çok mutluyuz lan'' diyo resmen.Ulan pkk azıcak ya.ağzımıza sıçıcak ya.napıcaz?yok yani niye kapatıyosun.ne geçti eline ya napıyon yani sen.yarın bigün senide kapatırlar bilmiyon mu.
yok ya yok sizden adam olmaz.hatayı siz işliyosunuz bela yine gelip yurdum insanını buluyo.bizlere acıyorum.

3 yorum:

  1. olayın bir de demokratik kısmı var ki orası daha içler acısı kardeşim. milletin oylarıyla oraya getirdiği temsilcileri bigüzel postaladılar meclisten. e o zaman direk dikta rejimi gelsin amınakoyim uğraşmayalım gidip oy vermekle filan.boşuboşuna parmak ve boya ziyanlığı.

    YanıtlaSil
  2. genç siviller rahatsız hacıt. gel onumuzdeki doneme seni siyasete sokalım arkana beni alırsan kimse durduramaz seni. obamanın hope afişinden daha gralını yaparım sana 5 sene bilemedin 7.5 sene sora başkansın.berliz gibi akarız ortamlara villalar senin gazeteler benim olur.

    YanıtlaSil
  3. doğru diyosunuz.
    bak ergan abi yine villa dedin.kabul ediyorum.

    YanıtlaSil