9 Aralık 2009 Çarşamba

Feyt

Bugün monotondu.evet fazlasıyla.okula git,ders çalış,basket oyna,ders çalış,eve gel.süper almanca bilgimle 97 almışım.(ör:ich bin Erdem.)işte bu not benim dışarı çıkmamı sağladı.çıktım.sibelle buluştum.azcık dolandık.saaat 6 buçuk olmuştu ve bizim küçük basket takımının 6da maçları vardı.koşa koşa dolmuşlara gittim birine bindim.yaşar doğuda inecektim ve mesafe 2 dk falandı.yaşar doğunun önüne geldik.''müsait bi yerde bırakır mısınız?'' dedim ve ''buralar hiç müsait değil be gardeşim'' diye iğrenç espri dolu bi cevap aldım.''olsun ben iniym yinede'' dedim.içeri girdim.maçın başlamamasını geçtim karşı takım daha gelmemişti.20 dakika sonra 12-13 tane sünnetlik giymiş çocuk geldi.yanlış geldiklerini sandım.daha sonra öğrendimki onlar karşı takımmış ve üstlerindeki sünnetlik değil formaymış.bizim takım 20 farkla yendi.zaten bi adaletsizlik var.küçük takıma sünnetlik gibi formalarla ÇOCUKlar geliyo bizeyse sakallı sakallı ADAMlar.doğal olarak yeniliyoruz.bu kadar yeter sanki bugün için ders çalışmalıyım.baybayın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder