7 Aralık 2009 Pazartesi

Saçma bir gün bugün

Sabah 06.30 'da uyandım.evet günün saçma olduğu yazının başında anlaşılıyor.babam kahvaltımı hazırladı ben ise hala yatıyordum.geldi ve ''Hadi oğlum kalk artık yeter ama.'' dedi.kalktım ve üstümü giydim.kahvaltımı yaptım ve saat 7.15'de servise bindim.müslüm gürses çalıyordu.sabahın 7si ve müslüm.Garip.kulaklığımı takıp kendi müziğimi açtım.okulda daha ilk ders ingilizce öğretmeniyle tartıştım.(o.ç).bana montum yüzünden''terörist'' dedi.inanamadım.sonraki 4 saat üst üste test çözdüm.yaklaşık 120 soru.beynim sulanmıştı.servise bindim.müziğin farkında değildim,yorgundum.ama yinede kulaklığımı taktım.eve geldim.kapıdan içeri girdim ve annem ''Senin bu kitapların nerde?verdiğini geri almasını bilmiyorsun.alıcaksın onları.'' dedi.anladımki canı sıkılmış ve tartışmak istiyor.''Tamam.'' deyip odama geçtim.tartışacak halde değildim.ablamla konuştum biraz.özlemişim onu.evet evet bencede çok saçma bir gün.ama bugün monoton bir gün.

2 yorum:

  1. ben de özledim olm çok ya. kavuşalım artık!
    ayrıca kitap mevzuuna çok güldüm. ama sinirden! (annem gibi:)

    YanıtlaSil
  2. gel bi sürpriz bana abla.
    ekinci ailesi normal gülmez.sinirden güler.

    YanıtlaSil