15 Aralık 2009 Salı

Help me!

Dün akşam arkadaşımla konuşurken bana ''Lan yarın dil ve anlatım sınavı varmış,haberin olsun.'' dedi.ben bütün akşam sınava çalıştım.sabah uyandım çok çalışmanın verdiği etki olsa gerek başım ağrıyodu.okula gittim ve orda öğrendimki bugünkü yazılı iptalmiş.neden?çünkü bugün deneme sınavı varmış.saat 9'da beni sınava soktular.tam 120 soru çözdüm.12de çıktım.kafamı dağıtmak için basket oynadım.ama daha fazla yoruldum.öğle tenefünün bittiğini işaret eden o lanet zil çaldı ve herkes sınıflara geçti.Aman Tanrım!ders matematik.o kadar sorunun üstüne 2 ders matematik gördük zorda olsa bitti ve daha sonra 2 ders geometri vardı.bi şekilde bunları atlattık.servise binmeden önce çok bunalmıştım.hem yorgundum hemde başım çatlıyodu.okulun kenarında milleti gördüm ve yanlarına gidip bi sigara yaktım.sigaram bitince servise geçtim.bu kadar şeyin üstüne müzik dinlemek hakkımdı.ama bu seferde telefonum izin vermedi.içine şeytan kaçmış gibiydi.ekran sağa kayıyo soldan geliyo.yazılar tamamen ters duruyo.ekran beyazlıyo.korkunçtu.hemen telefonumu kapattım ve kendimi müslüm dinlerken buldum.yarım saat boyunca bu tip şarkılar dinledim ve sonunda eve geldim.kapıdan içeri girer girmez hoşgeldin sürprizi vardı.elektrikler kesildi.içimden ''Teşekkürler Tanrım'' dedim.hayır bunu demedim tamam.yemek yedim ve elektrikler geldi.şmdi burdayım ama artık dinlenmeliyim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder