12 Aralık 2009 Cumartesi

Kın

Nasıl başlasam bilemedim.maç günü yenilceğimiz kesindi evet buna itiraz yok.adamlar karadeniz birincisi,bizse kıçı kırık kavak.betülü şiddetle kınıyorum dalga geçtiği için.biz oraya eğlenmeye gittik onu bile yapamadık o konu ayrı.ama bence gayet iyiydi geçen sene 85 fark yemişken bu sene 50 fark yemek beni mutlu etti.2 seneye kalmaz onları yeneriz.tabi 2 sene sonra üniversitede olucaz bu bambaşka bişe.yenilgiden sonra içmemek olmaz.hemde o kadar fark yemişken.gidip takımca içtik.hayatında hiç içmemiş olan bi iki arkadaş vardı ki zaten bunlar tek birayla sarhoş oldular.bizde 3. birayı içerken anladıkki bunlar bize keyif yaptırmayacak.en iyisi kalkıp gitmek deyip gittik.eve geldim ve annemlerden fırça yedim.çünkü maç için etütü asmıştım.zaten değmedi,yenildik.bugün ise candostum,kankam,herşeyim olan(bu yazıyı okumayacak olmasına rağmen anlamsız bi yalaklık bu.)erkutun konseri vardı.ve dershane saatiyle çakışıyodu.planım dershaneye gitmeyip konsere gitmekti ama bu planı evde söz konusu bile yapmadım.çünkü boş yere fırça yemek istemedim.dershaneye gittim güzelce ders işledik.ve şimdi evdeyim.
Yazımı bitirirken betülü tekrar tekrar kınadığımı belirtmek istiyorum.hiç hoş bi davranış değildi bu betül.sana kın.

4 yorum:

  1. "Yazımı bitirirken betülü tekrar tekrar kınadığımı belirtmek istiyorum.hiç hoş bi davranış değildi bu betül.sana kın."
    hahah :)
    güzel güzel. böle devam. ayrıca konser yerine dersaneye gitmeni çok takdir ettim erdem harika bir davranış.sana çok tak.
    öptüm.

    YanıtlaSil
  2. Ne var gerçekler bunlardı. Tamam bir daha yapmam ama öyleydi yani. Neyse özür dilerim o halde ben.

    YanıtlaSil
  3. biliyodum biliyodum.ama sen varya çok hayırsızsın haa.hazır konu açılmışken sanada kın abla.gelmiyomuşun.

    YanıtlaSil
  4. ya bizim memlekette izin vardı da biz mi gelmedik olm! allahalla.

    YanıtlaSil