11 Aralık 2009 Cuma

Nasıl bi gün bugün?

"Harikaa" diyerek uyanmıştım. Çünkü ilk defa alarmı ertelemeden uyanabilmiştim ki ilginç bi durum bu yani. Sonra olanlar klasik zaten. Kalk giyin saçını topla yemek ye (kahvaltı değil yemek) ve evden çık. Yolda peşime ilk kez köpek düşmemişti mutluydum fakat arkamdan biri Betüüüül diye bağırınca geri dönmek zorunda kaldım. Ve köpek peşime takıldı. Hayır çok iğrenç bişe bide bu. Çok yılışık ya. Neyse. İşte servise bin ders çalış falan derken güne böyle başladım yani. Okula gel. Kavga et, dans et, ders çalış, azar işit, azar işit ve azar işit falan derken okul da bitti. Bi de son ders uyumuştum onun mutluluğu da vardı. Uyumayı geç rüya bile görmüştüm ya. Bide sıçrayarak uyandım. Arkadaşlar da korkmuş. Ama güzel oluyo yani. Çıkışta maça gidecektim aslında. Okul basketbol takımımızın nasıl YENİLECEĞİNİ merak ediyordum açıcası. Gidemedim işte. Nasip. Bu arada 50 sayı farkla yenilmişler. :D Açıkcası hiç şaşırmadım. Hatta az bile yemişler :D
İşte böyle birşeydi bugün.

Nasıl bi gündü bugün?
-Güzele yakın bi gündü bugün.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder